Garantie op componenten
Onze game pc’s bevatten allemaal componenten met minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. Het is echter belangrijk om te vermelden dat sommige producenten meer garantie bieden aan de eindgebruiker dan dit minimum. Dit betekent dat de garantieperiode kan variëren van 3 jaar tot 5 jaar of zelfs 10 jaar, afhankelijk van het product. Als er sprake is van een defect, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij dit kunnen nakijken.
Support en service vanop afstand
Heb je gedurende je garantie periode een vraag of een probleem? Dan mag je ons altijd contacteren voor support of advies. In geval van software problemen of als er iets nagekeken moet worden, kunnen we je game PC of workstation vanop afstand overnemen met Anydesk. Zo kunnen we snel en makkelijk jouw probleem oplossen.
Je kan Anydesk alvast hier downloaden.
Service met onze eigen ophaaldienst
Wanneer je game PC of workstation niet meer werkt en het probleem niet vanop afstand opgelost kan worden, kan je gebruik maken van onze eigen ophaaldienst. Dit wil zeggen dat wij jouw game PC of workstation van thuis of op een ander locatie laten ophalen. Hiermee bespaar je kostbare tijd en verplaatsingskosten.
Om zeker te zijn dat jouw game PC of workstation geen schade oploopt tijdens het transport, kan je best gedurende de eerste 3 jaar de verpakking van je game pc bijhouden. Hierdoor kan je jouw game PC of workstation veilig verpakken zodat hij geen schade oploopt tijdens transport.
Carry-in garantie
Breng je jouw game PC of workstation liever zelf binnen? Dan mag je ons steeds contacteren voor een afspraak. Vaak kunnen we jouw game pc, na een correcte diagnose vanop afstand of op basis van de aangegeven symptomen, meteen herstellen. En dit terwijl je wacht. Zo kan je jouw game PC of workstation meteen terug naar huis meenemen.