bool(false)

Veel gestelde vragen

Op onderstaande pagina vind je de meest voorkomende vragen terug. We hopen dat je hier voldoende informatie uit kan halen om je bestelling te vervolledigen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je contact opnemen via het contactformulier van onze website of via het nummer +32 (0)489 43 46 43 Je kan ons ook bereiken via onze social media kanalen.

Heb je nog een suggestie voor ons? Laat het ons ook zeker weten.

Ik heb een vraag over jullie producten

Ik wil zelf mijn pc samenstellen, hoe weet ik of alle onderdelen compatibel zijn?

Onze configurator is dusdanig ingesteld dat je enkel onderdelen kan selecteren die compatibel zijn met elkaar. Nadat je bestelling geplaatst is zal er steeds een eindcontrole door ons gebeuren of de gekozen onderdelen correct zijn. Indien dit niet het geval is nemen wij contact met je op.

Ik heb niet veel kennis van computers. Kan ik een offerte aanvragen?

Je kan een offerte aanvragen via de knop -rechts boven- op de startpagina. Je kan ook steeds vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier.

Vermeld bij een offerte aanvraag steeds je naam, e-mailadres, telefoonnummer en budget.

Je kan ons eventueel ook wat extra informatie meegeven zoals: waarvoor wil je de pc gebruiken? Wat voor koeling wil je in de computer? Wil je er graag verlichting in? Heb je ook een scherm nodig? Hoe meer informatie wij hebben, des te beter kunnen wij de offerte op je noden afstemmen.

Zijn de prijzen op de webshop inclusief - of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW. Je betaalt enkel nog voor de verzendkosten.

Ik heb een vraag over mijn betaling of verzending

Waarom lukt het me niet om af te rekenen via bancontact?

Het kan zijn dat je de dag limiet van je kaart hebt bereikt. Of misschien staat deze limiet te laag ingesteld? Kies dan een andere betaaloptie of neem contact op met je bank om de limiet aan te passen.

Welk betaalmiddel kan ik gebruiken bij het afrekenproces?

Al onze betalingen gebeuren via het Mollie B.V. platform. Zo kan je afrekenen met Bancontact, iDeal, KBC payment, Belfius direct net, ING home pay, SOFORT banking, Kredietkaart (Visa, Mastercard,…) en Bitcoin.

Ook bestaat de mogelijk om te betalen via overschrijving. In dat geval zal je bestelling verwerkt worden nadat wij je betaling ontvangen hebben.

Kan ik ook afrekenen bij afhaling?

Neen, dit is voorlopig nog niet mogelijk.

Hoe lang duurt het vooraleer mijn pc geleverd wordt?

Normaal gezien wordt je pc binnen 2 tot 5 werkdagen verzonden. Tijdens vakantieperiodes, feestdagen of bij onverwachte omstandigheden (onvoldoende voorraad of zendingsproblemen) kan de levertermijn wijzigen. Wij brengen jou zeker op de hoogte indien de levertermijn wijzigt.

Mijn product werd beschadigd tijdens de levering. Wat nu?

Alle zendingen die bij ons de deur uit gaan zijn bij B-Post verzekerd voor transportschade. Indien je hiermee te maken krijgt, neem je zo snel mogelijk contact met ons op.

Controleer bij ontvangst van je pakket zeker of de verpakking niet beschadigd is. Indien dit het geval is, meld je dit even aan de postbode en neem je zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.

Wat bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend aan de hand van het totale gewicht van het pakket en het land waarnaar de bestelling verzonden moet worden. Bestellingen van meer dan €100 worden gratis verzonden binnen België.

Meer informatie over verzendingen en betalingen kan je terugvinden op deze pagina.

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je pakket verzonden is zal je een mail ontvangen met een traceringsnummer van de leveringsdienst. Via deze ‘track & trace code’ kan je de status en leveringsdatum van je pakket opvolgen.

Kan ik het adres waarop het pakket word geleverd aanpassen?

Je kan het leveringsadres wijzigen zolang je pakket nog niet verzonden is. Indien je pakket al verzonden kan je via de ‘track & trace code’ van de leveringsdienst het adres nog aanpassen.

Opgelet: de wijzigingen kunnen ervoor zorgen dat de levering van je pakket 1 werkdag vertraging oploopt.

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan je bestelling nog wijzigen zolang je pakket niet verzonden is. Vul hiervoor het contactformulier in en vermeld zeker je bestelnummer.

Ik heb een gaming pc besteld, heb ik hier zelf nog werk aan?

Onze gaming pc's worden kant-en-klaar geleverd. Het enige wat je nog moet doen is deze uit de verpakking halen en aansluiten.

Ik heb een vraag over de garantie of het retourneren van mijn product(en)

Hoe lang loopt de garantie op mijn aankoop?

Alle gaming pc's hebben een garantieperiode van 3 jaar. Onze gaming accessoires en gaming laptops hebben een garantieperiode van 2 jaar. De garantieperiode begint te lopen vanaf de factuurdatum.

Mijn aankoop is defect in de garantieperiode. Wat moet ik doen?

Indien je aankoop defect is en dit binnen de garantieperiode valt, dien je contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website. Geef bij de opmerkingen een korte beschrijving van het probleem en stuur zeker je factuurnummer mee.

Je zal na het verwerken van de aanvraag verdere instructies ontvangen over hoe je je defecte aankoop terug kan sturen. De retourkosten zijn telkens voor eigen rekening. Je kan het product ook binnenbrengen op ons adres: Kazernelaan 230, 3530 Houthalen-Helchteren, België.

Wat is de bedenktermijn?

Je kan tot 14 dagen na de factuurdatum beroep doen op het herroepingsrecht bij een aankoop. Je hebt dan 14 dagen de tijd om je aankoop in de originele verpakking en in nieuwstaat terug te sturen.

Meer informatie over retourneren van je aankoop kan je terugvinden op deze pagina.

Ik heb technische problemen met mijn aankoop

Ik krijg geen beeld na het aansluiten van mijn monitor op mijn gaming pc?

Controleer of je de monitor met de juiste kabel op je gaming computer hebt aangesloten. Indien je gaming pc een grafische kaart heeft zal je de monitor hierop moeten aansluiten.

Bij vragen of problemen mag je ons altijd contacteren via het contactformulier of via het nummer +32 (0)489 43 46 43. Ook via de gekende social mediakanalen kan je ons bereiken (stuur ons via Messenger of stuur een berichtje via Instagram).

Ik heb een NVIDIA grafische kaart, maar de G-Sync functie werkt niet?

Controleer of de monitor de G-Sync functie ondersteunt. Indien dit het geval is, sluit je de monitor via de displayport van je grafische kaart aan. De G-Sync functie werkt niet via de HDMI poort van de grafische kaart.

Na het opstarten van mijn gaming computer zie ik enkel zwart beeld met de muiscursor?

Het kan zijn dat er tijdens het opstarten van Windows iets mis ging. Herstart de computer opnieuw. Indien je een cirkel ziet draaien in het midden van je scherm, betekent dit dat Windows updates doet. Van zodra de updates geïnstalleerd zijn zal de gaming computer weer werken als voorheen.

Bij vragen of problemen mag je ons altijd contacteren via het contactformulier of via het nummer +32 (0)489 43 46 43. Ook via social media kan je ons bereiken (stuur ons via Messenger of stuur een berichtje via Instagram).

Mijn gaming computer is merkbaar langzamer geworden. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat de primaire opslag van je gaming computer volledig vol zit of hij moet te veel programma’s laden bij het opstarten. Maak ruimte vrij of schakel enkele programma’s uit zodat deze niet meer samen met Windows worden opgestart.

Wij kunnen het probleem ook voor jou verhelpen. Contacteer ons om een afspraak te maken. Dit kan via het contactformulier of via het nummer +32 (0)489 43 46 43. Ook via social media kan je ons bereiken (stuur ons via Messenger of stuur een berichtje via Instagram).

Ik ben niet tevreden. Ik heb een klacht.

Waar kan ik terecht met een probleem of klacht?

Het kan gebeuren dat we een steekje laten vallen, we zijn ook maar mensen. Natuurlijk willen wij dit wel zo snel mogelijk oplossen, want wij nemen onze service en jouw tevredenheid zeer serieus.

Neem best contact met ons op via het contactformulier of via het nummer +32 (0)489 43 46 43. Ook via social media kan je ons bereiken (stuur ons via Messenger of stuur een berichtje via Instagram). Wij gaan dan zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing voor jou.

Geen zorgen met

3 jaar garantie 1

Kant en klaar geleverd.

Plug-in, boot and play

Service voor, tijdens

en na je aankoop

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwigheden en promoties?