We zijn enkele dagen niet aanwezig. Alle nieuwe orders worden vanaf dinsdag 04/10 behandeld.

Ontdek onze deals: Back to School acties

Game pc reparaties

Repairs Banner

Is je gaming PC langzaam of heb je last van freezing?

Dankzij onze uitgebreide test procedures, kunnen we een gedetailleerde diagnose geven van jouw systeem. Op basis van deze diagnose krijgen we een nauwkeurig beeld van de huidige status van je game PC zodat de problemen opgelost kunnen worden.

Laat je game PC weer optimaal presteren

Bequiet Silent Base 802 - Zijkant

Gamen op je game PC is leuk. Maar wanneer je computer niet optimaal werkt, kan dit behoorlijk frustrerend zijn. Zo kan je te maken krijgen met verminderde frames tijdens het gamen of kan je game PC vast komen te zitten. Dit geeft je een behoorlijk nadeel tijdens het spelen van je games.

Een game PC’s is een forse investering en het is belangrijk om je computer de juiste zorgen te geven.

Bij Evolve Gaming kunnen we je helpen om je hardware en software problemen oplossen om je systeem in topconditie te houden. Dankzij onze jarenlange ervaring en gespecialiseerde software, behoren je problemen zo dadelijk tot het verleden.

Onze reparatie proces

Diagnose logo 2

1. Diagnose

Op basis van de symptomen, gebruiken we de best beschikbare tools en software om een nauwkeurige diagnose te maken.

Offerte Logo 2

2. Offerte

Zodra we een goede diagnose gemaakt hebben, maken we een offerte op ter goedkeuring. Deze offerte is volledig vrijblijvend.

Reparatie logo 2

3. Reparatie

Nadat de offerte is goedgekeurd, gaan we aan de slag. Indien er onderdelen nodig zijn voor de reparatie, worden deze besteld.

Levering logo 2

4. Afhaling / Verzending

Na de herstelling kan de computer afgehaald worden. Kan je zelf niet langskomen? Dan wordt hij verzekerd verzonden met GLS.

Veelgestelde vragen over onze hersteldienst

Ik weet wat het probleem is van mijn game PC. Heb ik nog een diagnose nodig?

We doen een diagnose omdat we zeker willen weten wat de oorzaak van het probleem is, zodat we het kunnen oplossen. Soms is het precies wat je zei, maar soms ook niet. Om een garantie te kunnen bieden op je reparatie, moeten we 100% zeker zijn dat we een juiste diagnose vastgesteld hebben.

Wordt er naar mijn persoonlijke bestanden of informatie gekeken?

Nee dat doen we niet. We vragen enkel het Windows wachtwoord, omdat we het apparaat moeten testen nadat het is gerepareerd. Indien je het wachtwoord niet wilt delen, kunnen we onze testharde schijf gebruiken. In dit geval kunnen we niet garanderen dat het apparaat werkt met uw huidige besturingssysteem.

Rekenen jullie kosten aan voor een diagnose?

Er wordt voor een diagnose een bedrag van 15€ aangerekend. Indien je overgaat tot de herstelling van je toestel, vervallen deze kosten en dienen enkel de herstellingskosten betaald te worden.

Waarom hebben jullie mijn gegevens nodig?

Deze hebben we nodig zodat we herstelling updates kunnen versturen en contact kunnen opnemen wanneer de herstellingswerken voltooid zijn.