Momenteel zijn er grote achterstanden bij de pakjesdiensten. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling langer onderweg is. Onze excuses voor het ongemak!

Ontdek onze deals: MSI Black Friday Cashback

Verzending en betaling

Onderaan kan je meer informatie terugvinden over de verzending en betaling van bestelling

Verzending

De levertijd

Producten die wij moeten samenstellen en testen, zullen meestal tussen de 2 tot 5 werkdagen verzonden worden.

Soms kan het voorkomen dat, door onverwachte omstandigheden, deze levertijd wat uitloopt. We zullen je dan altijd, zo snel als mogelijk, informeren via e-mail of telefoon.

Om de service aan onze klanten hoog te houden proberen we steeds ons best te doen om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te laten leveren.
We proberen bestellingen die tijdens de week(werkdagen) voor 12u geplaatst worden en waarvan de producten direct leverbaar zijn, diezelfde dag nog te verzenden.

De verzendtarieven

De prijzen voor producten in onze webshop, zijn altijd de prijzen zonder de verzendkosten. Wanneer het totaalbedrag van je bestelling meer dan 250€ bedraagt en minder dan 31,5kg weegt, wordt deze bestelling gratis in België of Nederland verzonden.

Hieronder kun je de minimale verzendtarieven terugvinden voor België en Nederland. Deze tarief wordt bepaald door het totale gewicht en de bestemming:

  • Vanaf  €6,70 in België
  • Vanaf  €8,99 in Nederland

Al onze pakketten worden behandeld door onze pakketdienst GLS. Jouw bestelling zal meestal op de volgende werkdag, tussen 08:00 en 18:00, worden geleverd.
Je kan je pakket na verzending steeds makkelijk opvolgen met een track & trace code. Deze zal altijd op de dag van verzending via e-mail ontvangen.

Soms kan het voorkomen dat, door onverwachte omstandigheden, deze levertijd wat uitloopt. Als je problemen ondervindt met je pakket of als er vertragingen zijn, mag je ons altijd contacteren via e-mail of telefoon.

Een verkeerd bezorgadres

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Geen probleem, het kan de beste onder ons overkomen. Probeer ons zo snel mogelijk te informeren via e-mail of telefoon. We proberen dan het bezorgadres, indien dit nog mogelijk is, voor je bestelling te wijzigen.
We zullen je altijd informeren als er bijkomende kosten zijn die aangerekend worden.

Betaling

Veilig betalen en de beschikbare betaalmethodes

We gebruiken Mollie als payment provider, oftewel tussenpersoon, om betalingen veilig en discreet te verwerken ( meer informatie over Mollie kan je hier terugvinden).
Bij het afrekenen van jouw bestelling, zal je naar een betaalpagina van Mollie doorgestuurd worden. Op deze betaalpagina’s kan je verschillende betaalmethodes terugvinden om jouw bestelling makkelijk te betalen.

Momenteel bieden we volgende betaalmethodes aan

  • Bankoverschrijving
  • Bancontact**
  • Belfius
  • iDEAL
  • ING
  • KBC
  • Kredietkaart**
  • Contant betalingen***

* De lijst van beschikbare betaalmethodes kan wijzigen.

**  Er kunnen verschillende betalingslimieten aan je betaalkaart(zoals Bancontact of VISA) verbonden zijn, waardoor je betaling niet zal lukken. Je kan deze betalingslimieten via je bank tijdelijk of permanent aanpassen. Omdat deze per bank verschillen, kan je best bij je eigen bank informeren welke limieten voor jouw betaalkaart gelden.

*** We aanvaarden contact betalingen enkel als een bestelling wordt afgehaald. Voor meer informatie over contant betalingen, mag je ons altijd via e-mail of telefoon contacteren.

Verdere vragen of opmerkingen

Heb je nog een vraag of wil je meer informatie over de verzending en betaling? Dan mag je ons altijd contacteren via ons contactformulier of via telefoon op +32 (0)489 43 46 43.